Kokemuksia

Asiakastyytyväisyyden mittaaminen Akavessa
Keräämme asiakkaidemme palautteita Googlesta ja lähetämme kaikille asiakkaillemme palautekyselyn tehdyn työn jälkeen Trustmaryn kautta. Käyttämämme mittari, Net Promoter Score (NPS), mittaa asiakkaiden halukkuutta suositella Akaven ilmanvaihtokanavien puhdistuspalvelua muille. Asiakkaat vastaavat asteikolla 0–10 kysymykseen, kuinka mielellään he suosittelisivat meitä muille, ja vastausvaihtoehtojen perusteella asiakas edustaa kutakin ryhmää: 9–10 = suosittelijat (promoters), 7–8 = passiiviset (passives), 0–6 = vastustajat (detractors).
NPS voi olla -100 – +100. Mitä korkeampi arvo, sitä enemmän yrityksellä on uskollisia asiakkaita. Yli 50 = erinomainen, 0–50 = hyvä, alle 0 = asiakkaiden tyytyväisyydessä on haasteita.